معینی:خدا را شکر در مسدود شدن حساب استقلال من مقصر نبودم - کاپ

کاپ ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۴

معینی:خدا را شکر در مسدود شدن حساب استقلال من مقصر نبودم

عضو هیات مدیره استقلال گفت: از رحمتی انتظار نداشتم که آن رفتارها را انجام دهد. مسعو معینی در گفت وگو با کاپ ،درباره برد این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم نتیجه این دیدار غیرقابل پیش بینی بود و همه چیز قبل از بازی مساوی بود. استقلال در این بازی با ترکیب بسیار جوان که به نظرم منصوریان سرمربی آبی پوشان بهترین ترکیبی که می توانست به زمین بفرستد همین بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)