بادامکی: برای بقا باید از بازی خانگی امتیاز بگیریم - فیفا دی

فیفا دی ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰

بادامکی: برای بقا باید از بازی خانگی امتیاز بگیریم

ورزش سه: حسین بادامکی درباره تاخیر بازی شان با تراکتورسازی گفت: باتوجه به شرایطی بد آب وهوایی مشهد و زمین ثامن امکان برگزاری این بازی وجود نداشت که در نهایت از سوی مسئولین سازمان لیگ اجازه بازی صادر نشد. او درباره اینکه آیا باتوجه به نتایجی که بدی تا به اینجای کار گرفته اند می توانند از سد تراکتورسازی گذر کنند می گوید: فوتبال است و هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد و از موقعیت هایش استفاده کند پیروز میدان خواهد بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)