بعد از باخت دربی خودم را خوشبخت ترین مربی احساس می کنم - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۵:۰۴

بعد از باخت دربی خودم را خوشبخت ترین مربی احساس می کنم

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، برانکو ایوانکوویچ که توانسته پرسپولیس را در فاصله هشت هفته مانده به پایان فصل لیگ برتر با اختلافی قابل توجه در صدر جدول حفظ کند، بعد از شکست در دربی هشتاد و چهارم از اینکه هواداران این تیم با اعتماد و وفادارانه در کنار آنها حضور داشتند ابراز رضایت می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)