ادعا نداریم خوزستان را بهشت کردیم اما همه تلاش مان آبادانی آن است - شوشان

شوشان ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۰

ادعا نداریم خوزستان را بهشت کردیم اما همه تلاش مان آبادانی آن است

شوشان: نشست شورای برنامه ریزی با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم ایذه و مسجد سلیمان و جمعی از مدیران خوزستان با موضوع بررسی مقابله با کانون های داخلی ریزگردها برگزار شد. به گزارش شوشان ، در این جلسه که با سه دستور کار بررسی مشکلات طرح های آب شرب و فاضلاب استان، برنامه های میان مدت و بلندمدت کنترل کانون های گردو غبار و بررسی فاز نخست طرح 550 هزار هکتاری و الزامات فاز دوم آن تشکیل شده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)