جنگل های بکر محلی برای انباشته شدن زباله / 3 ماه انتظاری که 3 سال از آن گذشت! / فیلم - عرش نیوز

عرش نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۷

جنگل های بکر محلی برای انباشته شدن زباله / 3 ماه انتظاری که 3 سال از آن ...

عرش نیوز ؛ جنگل های بکر و حفاظت شده "اندرگلی" محلی برای دفن زباله ها شده و شیرابه محل انباشت زباله های شهر باعث شده تا بخشی از درختچه های شمشاد در این منطقه جنگلی خشک شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)