ابوترابی: مجلس دو هفته جلسه علنی ندارد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۹

ابوترابی: مجلس دو هفته جلسه علنی ندارد

نایب رئیس مجلس با بیان این که مجلس به مدت 2 هفته جلسه علنی ندارد، گفت: از مردم دعوت می کنم تا در راهپیمایی روز قدس که حلقه وحدت اسلام است حضور یابند. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت الاسلام ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت در پایان جلسه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی دردو هفته آینده جلسه نداشته ونمایندگان در حوزه انتخابیه حضور دارند و پس از تعطیلات دو هفته ای جلسه رسمی مجلس یک شنبه 21 تیر ماه خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)