خسارت 20 میلیارد ریالی ملخ ها به مراتع خراسان جنوبی - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۸

خسارت 20 میلیارد ریالی ملخ ها به مراتع خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب الله شریفی صبح امروز از مناطق سرچاه عماری خوسف که مورد تهاجم ملخ ها قرار گرفته است بازدید کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: ملخ ها حدود 20 روز است که حمله خود را به یک هزار و 500 هکتار از مراتع منابع طبیعی استان واقع در شهرستان درمیان، سلم آباد سربیشه، منطقه سرچاه عماری و حسین آباد غیناب واقع در شهرستان خوسف آغاز کرده اند. وی گفت: هجوم ملخ ها به مراتع استان حدود 20 میلیارد ریال خسارت به این مراتع وارد کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)