دنده اتوبوس تراکتورسازی را شکستند/ مشکل برای سفر به تهران - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۱۶

دنده اتوبوس تراکتورسازی را شکستند/ مشکل برای سفر به تهران

به گزارش خبرگزاری فارس ، تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صبای قم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. در پایان بازی تعدادی از هواداران وارد اتوبوس تراکتورسازی شدند و دنده اتوبوس این تیم را شکستند. اعضای تراکتورسازی که مدعی شدند این کار از سوی هواداران صبای قم انجام شده در رختکن ماندند و فعلا نمی توانند به تهران سفر کنند تا به تبریز باز گردند. انتهای پیام/ر ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)