واژگونی خودروی سواری در خیابان دماوند/دو نفر راهی بیمارستان شدند - ربیع

ربیع ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳

واژگونی خودروی سواری در خیابان دماوند/دو نفر راهی بیمارستان شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 19 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 22:39 شب گذشته به خیابان دماوند، حوالی ایستگاه داریوش اعزام شدند. یداله مددی افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا با دو نفر سرنشین به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل وسط خیابان با چهار دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کرده و واژگون شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)