هاشمی: از مشاهده وضعیت دو بیمارستان تهران خجالت کشیدم - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۳

هاشمی: از مشاهده وضعیت دو بیمارستان تهران خجالت کشیدم

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: کمک و یاری به دیگران بخشی از فرهنگ دینی ما و امری ارزشمند است و اگرچه امروز کم رنگ شده است اما از اینکه شما در این دنیای سیاست زده به مشکلات انسانی توجه می کنید سپاسگذارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)