فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد عزم جدی مسئولان برای ریشه کنی بی سوادی لازم است - روزنامه اقتصاد پویا

روزنامه اقتصاد پویا ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۲

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد عزم جدی مسئولان برای ریشه کنی بی سوادی لازم است

ابوالقاسم پالیزگیر در شورای پشتیبانی سواد آموزی ساوجبلاغ با اشاره به نقش مهم و حیاتی سواد در توسعه همه جانبه کشور اظهار داشت: اقدامات بسیار موثری در ریشه کنی بی سوادی در کشور انجام شده است و هم اکنون شاهد کاهش بی سوادی در کشور هستیم. فرماندار ساوجبلاغ به عزم جدی دولت در ریشه کن کردن بی سوادی اشاره کرد و گفت: پیش بینی و اجرای برنامه های گسترده در این خصوص انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)