معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: نظارت رگولاتوری بر شرکت مخابرات - ایستنا

ایستنا ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۵

معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: نظارت رگولاتوری بر شرکت مخابرات

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره لزوم راه اندازی سامانه ای برای ثبت نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در راستای کاهش مراجعات با پیگیری رگولاتوری توضیح داد. حسین فلاح جوشقانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه رگولاتوری به شرکت مخابرات اعلام کرد که سامانه متمرکز راه اندازی کند تا کاربران از هر جای ایران بتوانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند، گفت: با راه اندازی این سامانه توسط شرکت مخابرات علاوه بر اینکه ما به ثبت نام کاربران آگاهی داریم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)