پرداخت 3.8میلیون قبض از طریق بانک صادرات - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۷

پرداخت 3.8میلیون قبض از طریق بانک صادرات

طی اردیبهشت ماه امسال بیش از 3 میلیون و 800 هزار قبض خدمات شهری از طریق ابزارهای پرداخت بانک صادرات ایران، واریز شد. به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت قبوض خدمات شهری نسبت به مدت مشابه با فروردین ماه در این بانک از 55 درصد رشد برخوردار بوده است. گفتنی است، امکان پرداخت وجوه قبوض خدمات شهری شامل آب، برق و گاز از طریق درگاه اینترنتی بانک صادرات با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب وجود دارد. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)