مردان واترپلو ایران از سد استرالیا گذشتند - پیک نکا

پیک نکا ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸

مردان واترپلو ایران از سد استرالیا گذشتند

به گزارش پیک نکا ، تیم ملی واترپلو ایران در سومین روز از رقابت های چهارجانه سنگاپور به سومین پیروزی خود دست یافت. ملی پوشان جوان ایران که از ساعاتی پیش به مصاف نماینده باشگاهی استرالیا رفت در یک دیدار پایاپای موفق به پیروزی شد و در جایگاه اول گروهی قرار گرفت. این دیدار با درخشش واترپلوئیست های جوان ایران با نتیجه 9 بر 7 به صود به پایان رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)