آمانو هم به کوبورگ آمد - الف

الف ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۷

آمانو هم به کوبورگ آمد

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه بناست امشب را در وین باشد. به گزارش مهر، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش وارد هتل کوبورگ محل مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 شد. پیش از آمانو، فابیوس هم به کوبورگ آمده و از دیدارش با مدیرکل آژانس خبر داد. همچنین گفته می شود وزیر خارجه روسیه هم که چهارشنبه گذشته وین را به منظور شرکت در اجلاس شانگهای در روسیه، ترک کرده بود، مجددا عزم وین کرده است تا امشب را در محل مذاکرات حساس هسته ای سر کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)