منصوریان: با رفتن دایی صادقیان پشتوانه اش را از دست داد/ از اختلاف برانکو و سیدجلال ما سود بردیم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۸

منصوریان: با رفتن دایی صادقیان پشتوانه اش را از دست داد/ از اختلاف برانکو ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، علیرضا منصوریان در خصوص حضور سیدجلال حسینی در تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما نیاز به بازیکن با شخصیت و رهبر داشت و سال گذشته با حضور غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی این اتفاق افتاده بود و امسال هم با حضور سیدجلال حسینی، ایمان مبعلی، علیرضا عزتی و وحید حمدی نژاد تیم ما چهار بزرگتر و چهار رهبر در زمین دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)