خودروی سبز 2011 معرفی شد +عکس - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۸

خودروی سبز 2011 معرفی شد +عکس

عصرخودرو:برنده عنوان خودرو سبز امسال که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد هوندا Civic GX است که مصرف سوخت آن در شهر mpg 27 و در بزرگراه ها 38 mpg و به ادعای هوندا 30 درصد کمتر از خودروهای معمولی است. بنا بر گزارش ها هوندا Civic امسال برای کسب این عنوان فورد Focus Electric ، میتسوبیشی I ، تویوتا Prius v و فولکس واگن Passat TDI را پشت سر گذاشت. به این ترتیب انتظار می رود این مدل هوندا محبوبیت بیشتری نسبت به قبل کسب کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)