بخشدار: بودجه بخشداری زارچ در دولت تدبیر و امید سه برابر شد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۲

بخشدار: بودجه بخشداری زارچ در دولت تدبیر و امید سه برابر شد

یزد- ایرنا- بخشدار زارچ گفت: با توجه به حمایتی که دولت تدبیر و امید بویژه از روستاها دارد با تغییرات قانون در ارزش افزوده، شاهد افزایش اعتبارات این بخشداری تا بیش از سه برابر هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)