بهره برداری از 4 پروژه عمرانی در شهرستان قشم - خبرگزاری برنا

خبرگزاری برنا ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۰

بهره برداری از 4 پروژه عمرانی در شهرستان قشم

4 پروژه عمرانی در شهرستان قشم همزمان با هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اعتباری بالغ بر23میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)