استفاده مقامات آلمانی از "تلفن یک بار مصرف" در سفرهای خارجی - فرهیختگان

فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۶

استفاده مقامات آلمانی از "تلفن یک بار مصرف" در سفرهای خارجی

ترس مقامات آلمانی از شنود مکالمات خود در کشورهای خارجی سبب استفاده آنان از موبایل های یک بار مصرف شده است. به گزارش دویچه وله، مقامات آلمانی از این تلفن ها در کشورهایی نظیر چین و آمریکا استفاده کرده و پس از بازگشت آنها را نابود می کنند. ترس مقامات آلمانی از شنود مکالمات خود در کشورهای خارجی، سبب استفاده آنان از تلفن های همراه یک بار مصرف شده است. سیاستمداران آلمانی از این تلفن ها در کشورهایی نظیر چین، روسیه و آمریکا استفاده کرده و پس از بازگشت آنها را نابود می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)