بناهای فاقد مجوز در مزارع ابهر تخریب می شوند - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۷

بناهای فاقد مجوز در مزارع ابهر تخریب می شوند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ابهر گفت: با هدف حفظ و نگهداری منابع آب و خاک و جلوگیری از سودجویی افراد متخلف، بناهای فاقد مجوز در مزارع شهرستان ابهر تخریب می شود. علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: خاک پایه و اساس محصولات کشاورزی است و به تبع آن منبع غذایی امروز و نسل آینده خاک کشاورزی است که اهتمام به حفظ و نگهداری این منبع خدادادی باید مورد توجه قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)