نمی دانم چرا عده ای هنوز می خواهند با دولت مستکبر آمریکا رابطه دوستانه برقرار کنند؟ - هدانا

هدانا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱

نمی دانم چرا عده ای هنوز می خواهند با دولت مستکبر آمریکا رابطه دوستانه ...

دبیر شورای نگهبان گفت: من نمی دانم عده ای چطور بعد از بیانات ایشان هنوز دلشان می خواهد با دولت مستکبر آمریکا رابطه دوستانه برقرار بکنند؟ آن هم دولت مستکبری که وضعیت منطقه را با حمایت از تکفیری های جانی به جایی رسانده است که زنهای مسلمان توسط آنها اسیر می شوند و در بازار به عنوان برده به فروش می رسند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)