رشد 450 درصدی مصرف دیتا بعد از راه اندازی LTE - پانا

پانا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵

رشد 450 درصدی مصرف دیتا بعد از راه اندازی LTE

خبرگزاری پانا: مدیرعامل ایرانسل، مصرف ماهانه دیتای شبکه ایرانسل در پایان تیرماه به بیش از 8000 ترابایت رسیده که این میزان مصرف در قیاس با دوره ی قبل از بهره برداری در شهرهای تحت پوشش اینترنت پهن باند، 450 درصد افزایش پیدا کرده است. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)