آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم جاده ناصری – شنبه - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۹

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم جاده ناصری – شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در حاشیه بازدید از محور ناصری به شنبه در شهرستان دشتی اظهار داشت: این محور همواره یکی از نقاط حادثه خیز و پرتردد شهرستان دشتی محسوب می شود که تاکنون چندین تصادف در این مسیر رخ داده است. رستمی افزود: کل طول این محور 30 کیلومتر بوده که تاکنون 10 کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 10 کیلومتر اول قطعه سوم آن به زودی آغاز می شود ضمن اینکه تشریفات مناقصه 10 کیلومتر دوم نیز در حال انجام است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)