حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امورخارجه احضار شد - خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۸

حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امورخارجه احضار شد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در اعتراض به ادعاهای غیرمسئولانه سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، سفیر سوئیس در تهران (حافظ منافع آمریکا) به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید و رسمی جمهوری اسلامی به وی ابلاغ شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)