نامه مهم بابک زنجانی به نمایندگان مجلس - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰

نامه مهم بابک زنجانی به نمایندگان مجلس

بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان نوشت. به گزارش صدای ایران به نقل از فارس، بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی که از دی ماه سال 92 تا کنون در زندان به سر می برد، خطاب به برخی از نمایندکان مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری نامه ای نگارش کرده است. براساس اطلاعات موجود بابک زنجانی که قرار است از سوی قاضی صلواتی و در دادگاه انقلاب محاکمه شود در این نامه درباره برخی از اقداماتش سخن گفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)