قلعه نویی:مسئولان ملوان مشکلات را حل کنند تا بمانم/منتظرم دنیامالی از سفر برگردد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۵

قلعه نویی:مسئولان ملوان مشکلات را حل کنند تا بمانم/منتظرم دنیامالی از سفر ...

امیر قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه مدعی شده در صورت حل نشدن مشکل بازیکنان از ملوان می رود اظهار داشت: از همان روز اول گفتم که اگر پول بازیکنان پرداخت نشود من نمی توانم با تمرکز کار کنم. وی افزود: بازیکن باید تمرکز داشته باشد و من هم می دانم که بازیکنان ملوان خیلی مظلوم هستند.من از مسئولان باشگاه خواسته ام مشکلات را حل کنند تا من در این تیم بمانم. برای خودم هم صحبت نمی کنم بلکه برای سایر بازیکنان و کادر فنی تیم حرف می زنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)