کتیرایی: حضور در جام وحدت به نفع تیم ملی است - پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته

کتیرایی: حضور در جام وحدت به نفع تیم ملی است

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به زمان کمی که تا رقابت های آسیایی داریم،حضور در جام وحدت به نفع ملی پوشان کاراته است. به گزارش " پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از آلفابتا؛ علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی کاراته در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت های قهرمانی آسیا نداریم و ملی پوشان در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده اند، لذا حضور در جام وحدت ارومیه به نفع تیم ملی است و برای ملی پوشان خوب است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)