فخرالدینی: جهانبازی دو پنالتی برای ما نگرفت - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۴

فخرالدینی: جهانبازی دو پنالتی برای ما نگرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با اخطاری که گرفتم بازی بعدی مقابل سایپا محروم شدم. به گزارش وبسایت نود ، میلاد فخرالدینی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به کارهای بدنسازی که انجام داده بودیم شرایط تیم ایده آل بود. بازی ها قرار بود 16 برگزار شود اما یک هفته جلوتر برگزار شد. در حال حاضر شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)