اوباما: شانس بهبود روابط با ایران وجود دارد - تدبیر

تدبیر ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۸

اوباما: شانس بهبود روابط با ایران وجود دارد

توافق هسته ای با ایران مذاکرات درباره موضوعات دیگر را امکانپذیر کرده است. رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که برقراری رابطه سازنده با ایران امکان پذیر است چرا که توافقی با هدف محدود کردن برنامه هسته ای تهران حاصل شده است. به گزارش تسنیم، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با سی ان ان تصریح کرد: رابطه سازنده با ایران امکان پذیر است زیرا توافقی که بر اساس آن برنامه هسته ای تهران محدود می شود، حاصل شده است. وی در عین حال گفت: فکر نمی کنم که چنین رابطه ای خیلی سریع شکل بگیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)