قربانیان قارچ های سمی 18 نفر شدند - روزنامه نصف جهان

روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۱

قربانیان قارچ های سمی 18 نفر شدند

با وجود هشدار مکرر وزارت بهداشت، اما مصرف این قارچ ها همچنان قربانی می گیرد. به گفته مسئولان وزارت بهداشت قارچ سمی که این روز ها بسیاری از هموطنانمان را راهی بیمارستان کرده و فرشته نابودگر نام دارد، شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفیدرنگ دارد . به گفته مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس تهران تاکنون هزارو 151 نفر بر اثر خوردن قارچ های سمی به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که از این تعداد 96 نفر در بیمارستان بستری شده و متأسفانه 18 نفر جان خود را از دست داده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)