سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۰

43 هزار مصرف کننده سیگار در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

به گزارش ایرنا، فردین محمدی روز شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات افزود: با توجه به اهتمام وزارت بهداشت مبنی بر مقابله با مصرف و شیوع مصرف سیگار و دخانیات و اجرای طرح تحول سلامت در کشور، مراکز جامع سلامت بصورت رایگان اقدام به ترک افراد داوطلب می کنند. وی ادامه داد: در استان در قالب طرحی که در سال گذشته اجرا شد 2 هزار و 108 نفر از مصرف کنندگان سیگار تمایل به ترک آن داشتند و از این تعداد 736 نفر موفق به ترک شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)