شهرکرد| "سیستم اطلاع رسانی رانندگان" تا 2 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۰

شهرکرد| "سیستم اطلاع رسانی رانندگان" تا 2 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهار محال و بختیاری گفت: تا دو ماه دیگر و آماده شده سامانه اطلاع رسانی کامیون داران از چگونگی قراردادها و حقوق در نظر گرفته شده شرکت ها برای آنها و توافق انجام شده در بارنامه ها به شماره تلفن های رانندگان، راه انداز ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)