600 دانشجوی بورسیه اعتراض خود را به کمیته اعلام کردند - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۹

600 دانشجوی بورسیه اعتراض خود را به کمیته اعلام کردند

سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با جلسات کمیته بورسیه ها گفت: تاکنون 6 جلسه داشته ایم و آخرین جلسه روز پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا یک بعدازظهر به صورت پیوسته برگزار شد . وی با بیان اینکه کمیته بورسیه ها، پرونده دانشجویان بورسیه ای که به به حکم صادره اعتراض داشتند را مجدد بررسی می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)