انریکه: باید جلوی تیم مالاگا خوب بازی میکردیم - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۱

انریکه: باید جلوی تیم مالاگا خوب بازی میکردیم

به گزارش ورزش 11، وئیس انریکه پس از پیروزی خانگی خفیف و پرزحمت بارسلونا برابر مالاگا که با تک گل توماس فرمائلن در دقیقه 73 رقم خورد، ادعا کرد که می دانست تیمش در نهایت راهی برای باز کردن دروازه میهمان پیدا می کند. انریکه در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: این بازی یکی از آن بازی هایی بود که می توانست شما را تا مرز ناامیدی ببرد. ما خوب بازی کردیم و هواداران مان هم در نیوکمپ صبوری کردند. می دانستیم که بازی در نهایت به سود ما تمام خواهد شد، چون تیم برتر میدان بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)