شفر: کسب یک امتیاز مقابل ماشین سازی ارزشمند بود - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۲

شفر: کسب یک امتیاز مقابل ماشین سازی ارزشمند بود

سرمربی استقلال می گوید با توجه به شرایطی که تیمش داشت، کسب یک امتیاز در تبریز و مقابل ماشین سازی ارزشمند بود. به گزارش ایسنا، وینفرد شفر پس از تساوی تیمش مقابل ماشین سازی در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست می توانستیم بازی را یک بر صفر کنیم. صیادمنش پاس خوبی به قائدی داد اما او به تبریزی پاس نداد تا گل اول را بزنیم و با بدشانسی ضربه قائدی گل نشد. علی کریمی، بازیکن خوب تیم مان مصدوم شد. امیدوارم زانوی او نشکسته باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)