زمستان می رود و بحران آب به تهران می ماند - پارس نیوز

پارس نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۴

زمستان می رود و بحران آب به تهران می ماند

بعد از یک تابستان خشک و کم بارش همه امید مدیران شهری و آبفای تهران به فصل پاییز و زمستان بود تا ذخیره سدهای تهران تامین شود و بحران آب فروکش کند. بحران آب اما در نیمه های زمستان هنوز بر سر تهران سایه گسترانده و ظاهرا قصد تمام شدن ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)