فقط یک تیم از لیگ دسته اول سقوط می کند! - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۰

فقط یک تیم از لیگ دسته اول سقوط می کند!

بر اساس اعلام فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های دسته اول کشور فصل آینده این بازی ها با حضور 18 تیم دنبال خواهد شد. به گزارش تابناک ورزشی، در پایان فصل جاری یک تیم به دسته دوم سقوط می کند و سه تیم از دسته دومی راهی دسته اول می شوند. بر همین اساس فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با حضور 18 تیم برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)