کلنگ ساخت قطعه یک باند دوم بزرگراه زاهدان-خاش به زمین زده شد - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۰

کلنگ ساخت قطعه یک باند دوم بزرگراه زاهدان-خاش به زمین زده شد

به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگین در مسیر زاهدان - خاش و توجه به کریدور شمال به جنوب سیستان و بلوچستان که از طرح های مهم در این استان است عملیات ساخت باند دوم این بزرگراه در دست اجرا قرار گرفت. محمد اسلامی ادامه داد: کار پیمانکاری این قطعه انجام و تا چند روز آینده کارگاه و تجهیزات لازم برای عملیاتی شدن آن توسط پیمانکار صورت می گیرد. وی ادامه داد: برنامه تکملی این پروژه در یک بازه سه ساله تعریف شده که امیدواریم در این مدت محقق شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)