روایت هایی از آرامش و خشم - موسیقی ما

موسیقی ما ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۳

روایت هایی از آرامش و خشم

بنفشه آفریقایی؛ آبرنگ هایی با پیانو نسیم قاضی زاده: پیمان یزدانیان از گوهرهای موسیقی فیلم ایران است. بود و نبودش همیشه فرق دارد و خوب انتخاب کرده که کمتر بود داشته باشد و بیشتر نبود اما بودهایی که پیوسته معنادارند و آدم همان اندک را خوب به خاطر می سپارد. امسال یزدانیان با "بنفشه آفریقایی" به جشنواره آمده است و از همان دقایق ابتدایی موسیقی روی آن خودنمایی می کند. همچون همیشه، علاقۀ اصلی یزدانیان بهره گیری از زهی ها و پیانو است که تیتراژ طولانی را رنگ آمیزی می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)