بازیکنانم خسته بودند/ صحبت از دربی زود است - منجیل خبر

منجیل خبر ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۱

بازیکنانم خسته بودند/ صحبت از دربی زود است

به گزارش گروه ورزشی منجیل خبر به نقل از خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر امشب استقلال تهران مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بعد از بازی با الدحیل و بازگشت از قطر شرایط تیم مشکل بود. چند بازیکن که خسته بودند را عوض کردیم، ولی ذهنیت تیم ما را در بازی امروز دیدید. همه دنبال برد بودند. کمی اشتباه داشتیم، ولی در چهره بازیکنان مشخص بود که می خواستند برنده باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)