اگر بحران مدیریت نمی شد، اتفاقات ناراحت کننده ای رخ می داد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵

اگر بحران مدیریت نمی شد، اتفاقات ناراحت کننده ای رخ می داد

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: اگر شرایط در استان زنجان مدیریت نمی شد، حتما اتفاقات ناراحت کننده ای رخ می داد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح الله حقیقی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به این که طی تعطیلات امسال، میزان اقامت در استان 804 هزار و 530 نفر و میزان بازدید نیز 574 هزار و 409 نفر برآورد شده است، اظهار کرد: آن چه در نوروز امسال به دنبالش بودیم، افزایش میزان ماندگاری مسافران بود؛ در واقع ماندگاری مسافر در یک شهر زیر 48 ساعت باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)