ظریف چین را ترک کرد/ بنگلادش مقصد بعدی - جماران

جماران ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۳

ظریف چین را ترک کرد/ بنگلادش مقصد بعدی

وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار و گفت و گو با مقامات چین، دقایقی پیش به سفر خود به این کشور خاتمه داد و پکن پایتخت جمهوری خلق چین را به مقصد داکا پایتخت بنگلادش ترک کرد. به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محمد جواد ظریف با هدف انجام گفت وگوهای دوجانبه و بین المللی با مقامات عالی چین، دوشنبه شب (به وقت محلی) در راس هیاتی وارد پکن شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)