صالحی 4 جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد/ رضائیان فقط یک کارت زرد از داور گرفت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۸

صالحی 4 جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد/ رضائیان فقط یک کارت زرد از ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، احمد صالحی در لیگ برتر چهاردهم به عنوان برترین داور لیگ برتر انتخاب شد و در مراسم برترین های فوتبال از او تقدیر شد اما همین داور برتر در هفته ششم لیگ برتر در بازی پرسپولیس و سایپا قضاوت پر اشتباهی داشت. به طوریکه برخورد توپ به سر بازیکن پرسپولیس را پنالتی به سود سایپا تشخیص داد. ناظر داوری این مسابقه نمره ضعیفی به احمد صالحی داد و به این ترتیب این داور هم 4 جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)