زن انگشتر برلیان را خورد تا آن را از دست ندهد! - همسو نیوز

همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۳

زن انگشتر برلیان را خورد تا آن را از دست ندهد!

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز از میزان سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های سریالی در یکی از بیمارستان های محدوده کلانتری 109 بهارستان به ماموران این واحد گزارش می شد که با توجه به حساسیت موضوع، ماموران مدتی کار های عملیاتی خود را در محل کلید زدند و متوجه حضور خانمی 35 ساله حین انجام این سرقت ها شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)