بدترین نتیجه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۹

بدترین نتیجه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان

خبرورزشی: تنها یک نماینده از تیم های ایرانی موفق به عبور از مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد تا بدترین نتیجه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای چهارمین بار در شکل جدید این مسابقات رقم بخورد. بازی های پنجم مرحله گروهی فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار شد و صعود ذوب آهن به دور بعدی این رقابت ها مسجل شد. با حذف استقلال و پرسپولیس در این مرحله، تیم علیرضا منصوریان تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)