رم های جذاب و زیبای Apacer NOX RGB رونمایی شدند - سخت افزار

سخت افزار ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۱

رم های جذاب و زیبای Apacer NOX RGB رونمایی شدند

کمپانی "اپیسر" یک سری جدید از ماژول های رم DDR4 را در حالی معرفی کرده است که بخش اعظم سازگاری آنها برای CPUهای اینتل بوده و همچنین برای پلتفرم های شرکت Intel بهینه شده است. رم های جدید با نام Apacer NOX RGB، حافظه های جذاب و زیبای DDR4 هستند. نسخه جدیدی از حافظه های DDR4 دسکتاپ را برای گیمرها و سیستم هایی طراحی کرده است که کاربران به ظواهر امر بسیار سختگیر هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)