کفاشیان: به خاطر فوتبال مرا بازداشت کردند! - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶

کفاشیان: به خاطر فوتبال مرا بازداشت کردند!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر فوتبال بازداشت شدم در حالی که می توانستم استعفا بدهم و از کارم کنار بروم. به گزارش خبرورزشی، علی کفاشیان درباره جدا شدنش از فوتبال به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: ما در کوران کار بودیم و یادمان رفته بود سنمان بالا رفته است و باید جزو بازنشسته ها باشیم! وی افزود: تجربه زیادی در فدراسیون فوتبال کسب کردم و فراز و نشیب زیادی داشتیم. روز اول حتی هیأت رئیسه فدراسیون را نمی شناختم! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)