انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به پالایشگاه تهران - روزنامه اقتصاد برتر

روزنامه اقتصاد برتر ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۰

انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به پالایشگاه تهران

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: براساس توافقنامه صورت گرفته سالانه 20 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده تصفیه خانه جنوب تهران مطابق استاندارد مصوب سازمان محیط زیست به پالایشگاه تهران واگذار می شود. تهران- اقتصاد برتر- 29 شهریور 94 اصغر ریاضتی اظهار کرد: قرارداد احداث و بهره برداری از تاسیسات خط انتقال پساب، تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به شرکت پالایش نفت تهران واگذار و پساب تصفیه شده به مدت 30 سال از زمان شروع بهره برداری به منظور مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز به این شرکت ارائه می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)