افشین: نمی دانم کدام بازیکن پرسپولیس من را زد/ امیدوارم با پرداخت پول فکر و ذهن بازیکنان تنها به فوتبال باشد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۱

افشین: نمی دانم کدام بازیکن پرسپولیس من را زد/ امیدوارم با پرداخت پول فکر ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، آرش افشین پس از شکست ملوان مقابل پرسپولیس گفت: نمی دانم چه کسی به پای من زد اما از روی نامردی زد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شدم. وی در مورد اینکه آیا ملوان پول دارد، تاکید کرد: قول هایی به ما داده اند و قرار است عملی کنند. بهتر است که فکری به حال بازیکنان بکنند. همه بازیکنان بدون دریافت پول در زمین حاضر شده اند. بهتراست با پرداخت پول فکر و ذهن بازیکنان تنها فوتبال باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)